Jom bace




assalammualaikum...
hello everybody...
anneyohasayo...
pada malam yang indah ini aku inginlah
recommend dekat korang kat luar sana tentang buku yang baru saja aku habis baca
title dia 'Kuntum cinta Di taman Syurga' oleh Thoybah Mursyidah
buku ini amat luar biasa dan sangat menarik
terutama untuk remaja yang macam aku...(remaja ke?)
bila aku baca buku ni aku terfikir, betul ke wujud lagi watak sperti fidei'l al humaidi,,.iffah amani dan harliana yang sangat berjuang demi agama islam yang agung dalam dunia realiti ini... dan tidak terlepas juga kisah cinta yang hanya tersimpan dalam hati demi menjaga batas2 agama dipersembahkan dengan baik....lihat saja sekarang budaya couple di kalanga remaja islam amat membimbangkan..ia sedikit sebanyak memberikan pengajaran dalam bercinta sesama manusia yang dilebihkan oleh kebanyakan umat islam kini bebanding ingin merebut cinta ALLAH yang abadi..semangat perjuangan dalam berjihat sangat mengagumkan dalam buku ini. banyak iktibar dan ilmu yang cuba disampaikan oleh penulis....tak perlu untuk bercerita banyak...ingin dapatkan buku ini  klik di sini...
ok stakat itu sahaja perkongsian ilmu kita
and peace be upon you..

0 kata hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya.sila datang lagi


up