Exercise

Assalammualaikum

Sekarang ni dah pukul 3 pagi dan still mata aku tak boleh dilelapkan suasana yang sepatutnya sepi diwarnai dengan bunyi dengkuran kawan aku dan suara roommate aku yang berbisik bisik bercakap dalam talefon tak ketinggalan bunyi yang datang dari arah perut yang meminta diisikan.Beberapa hari ini memang aku telah diserang insomania.Mungkin banyak sebab yang entah apa-apa.Esok ada kelaz pukul 8 dan memang aku tengah cari nahas untuk membuat sebab mengantuk time lecturer mengajar..maafkan studentmu ini puan. JJadi aku cari jalan untuk menghilangkan bosan untuk menulis yang entah apa-apa.sorry sebab sememang takda manfaat.Petang tadi aku keluar jalan round-round kawasan u aku,and biasala petang-petang ramailah yang beriadah.macam macam senaman aku jumpa time ronda ronda tu..cadang nak ambik gambar tapi segan pulak ramai orang,karang orang tu perasan aku secret admirer dia pulak..memang kelakar..haha..tapi kalau aku cerita tak kelakar mana pun....so moral of the story bersenamlah walau mana cara sekalipun,janji keluar peluh kan... 


0 kata hati:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima Kasih kerana sudi melawat blog saya.sila datang lagi


up